Heineken B.O.T. przywiezie zimne piwo. Ale nie łudź się, że go wygrasz

Heineken B.O.T., czyli Beer Outdoor Transporter to robot, który będzie poruszał się za swoim właścicielem, wożąc za nim do 12 puszek schłodzonego piwa. A co najlepsze, można go wygrać. Ale serio?

Niezależnie od tego, czy jesteś zadeklarowanym piwoszem, czy pijesz piwo okazjonalnie, to Heineken prezentuje gadżet – Heineken B.O.T., który zrobi wrażenie nie tylko na Tobie, ale również na Twoich kolegach, a być może nawet koleżankach. No pokażcie mi takiego faceta, który nie chciałby mieć czegoś takiego na swoim podorędziu. Zanim napiszę coś więcej, sprawdźcie, o czym mowa:

Robi robotę, co? Innymi słowy Heineken umie w promocję. Heineken B.O.T. to idealny przykład na to, jak marki mogą wykorzystywać technologię do promocji swoich rozwiązań. Bo niezależnie od tego, czy reklama piwa jest legalna czy nie, media będą o tym mówić, a w końcu to przecież o to chodzi. Taniej jest zlecić projekt i produkcję takiego robota, niż wszędzie wykupić reklamę, c’nie? Podejrzewam, że już wygenerowany ekwiwalent reklamowy nieźle przewyższył koszt projektu, produkcji transportera, wideo promującego i wynagrodzenia agencji, która ten koncept wymyśliła. Od dawna twierdzę, że rozwiązania z zakresu Internet of Things można wykorzystywać w celach marketingowych. Macie właśnie tego przykład. A ten robot-transporter naszpikowany jest wręcz technologiami. Oprócz kamer, wyposażony jest w sztuczną inteligencję, której zadaniem jest podążanie niemal wszędzie za właścicielem. Po plaży może mieć mały problem, ale nie będę się czepiał. Może w opcji będzie miał wymienne koła…

Możesz go wygrać, ale nie w Polsce

Jak podaje Heineken, dostępny będzie również asystent głosowy, który zapyta nas czy mamy ochotę na jego szlachetny trunek. Nie wiem, jak Wy, ale ja ten koncept kupuję. To jedna z tych rzeczy, które nie są niezbędne do życia, ale chętnie bym się w nią wyposażył. Niestety kupić go się nie da. Póki co zapewne. Będzie można go wygrać w konkursie, który startuje już od dzisiaj. Chciałem się nawet zarejestrować, by dać sobie chociaż iluzoryczne szanse, ale z formularza rejestracyjnego wynika, że konkurs dostępny jest tylko jedynie dla mieszkańców USA. Znowu jesteśmy traktowani jak trzeci świat. Jakoś mnie to nie dziwi. Liczę, jednak w związku z sukcesem marketingowym projektu, a taki mu wróżę, browar rzuci jakąś część transporterów Heineken B.O.T. w dalszy zakątek Europy. Póki co, możecie sobie pooglądać fajny pomysł i nie wierzcie w to, co piszą inne media, że ten konkurs jest dla Was 😉

No chyba, że macie ziomków w Stanach. Chociaż wiecie, taka wygrana weryfikuje poniekąd przyjaźń 😉 A swoją drogą, to czuję, że to w niezłych pieniądzach po eBay zacznie niebawem latać.

Podobają Ci się treści, które tworzę? Wesprzyj mnie jako twórcę




Paweł Kacperek
Jestem niezależnym blogerem technologicznym, twórcą treści, mówcą technologicznym i futurystą. Mam fioła na punkcie Internet of Things, którego rozwiązania dotykają niemal każdej gałęzi życia i gospodarki. Głównie o tym piszę. Zapraszam Cię na mój blog technologiczny, który mam nadzieję - będziesz często odwiedzać. Bo jako typ skręcony technologicznie, zrobiłem sobie bloga, jaki sam chciałbym czytać. Nawet jak opisuję jakieś newsy, to zazwyczaj opatrzone są one moim komentarzem, wynikającym ze specyficznego punktu patrzenia na tech. #żyjinteligentnie

Instagram

Treści, które tutaj tworzę są bezpłatne i zawsze takie będą. Nie zamykam ich za żadnym paywallem, jak to robią inni, bo czerpię radość z tego, że chcecie je czytać. Mam jednak prośbę - zaobserwujcie mój instagram, bo wrzucam tam relację za każdym razem, jak się tylko pojawi nowy wpis u mnie na blogu. Będzie mi miło, wiedząc, że mnie obserwujecie ;) https://instagram.com/pawelkacperek

Mój kanał na YouTube

Zerknij też na to