Strona główna BizTech Sztuczna inteligencja usprawni pracę contact center

Sztuczna inteligencja usprawni pracę contact center

0
szticzna inteligencja contact center

Wdrożenie elementów sztucznej inteligencji jest szalenie istotne w procesach związanych z obsługą klientów. Z takiego samego założenia wychodzi Cisco, wprowadzając AI do swojego rozwiązania Webex.

W prawidłowym działaniu niemal każdej infolinii kluczowych jest kilka elementów. Wśród nich znajduje się szybkość obsługi i czas reakcji, jakość obsługi, a także dobre rozpoznanie potrzeb klienta, jak również jego emocji. Z tym ostatnim nie zawsze prawidłowo radzą sobie konsultanci po drugiej stronie telefonu. Dzięki nowym rozwiązaniom Cisco, bazującym na sztucznej inteligencji, to wszystko może ulec poprawie.

Nowe funkcjonalności znajdą się w Webex Contact Center Enterprise i Webex Enterprise Management. Jest to efekt przejęcia firmy Voicea, a także wynik współpracy z Google Cloud Contact Center AI (CCAI).

Ponadto rozszerzenie współpracy z Google Cloud pozwoli na wprowadzenie do oferty contact center funkcji obsługujących CCAI, takich jak systemy do interaktywnej obsługi osoby dzwoniącej – IVR, chatboty i pomoc agenta. Dzięki tym funkcjonalnościom, firmy mają szanse wyjść poza sztywne scenariusze rozmowy telefonicznej, aby zapewnić lepsze i bardziej naturalne doświadczenia w contact center. Klienci mogą zaledwie w kilku słowach powiedzieć, co chcą zrobić, a za pomocą NLU Google Cloud będą w stanie samodzielnie wykonać proste zadania (zmienić hasło czy sprawdzić stan konta), lub zostaną przekierowani do najlepszego dostępnego konsultanta, który pomoże im w przypadku bardziej złożonych pytań.

Jak twierdzi Antony Passemard z Google Cloud, dzięki połączeniu bogatej technologii contact center od Cisco z CCAI NLU i funkcjami mowy w chmurze Google Cloud, firmy będą mogły skrócić średni czas obsługi klienta czy zwiększyć jakość obsługi.

Jak się czują klienci dzwoniący na infolinię?

Z kolei wynikający z przejęcia CloudCherry rozwój Webex Experience Management daje pracownikom contact center możliwość wglądu w czasie rzeczywistym w to, jak czują się klienci. Wszystko po to, by radykalnie poprawić ich doświadczenia, pomagając przedsiębiorstwom zwiększyć lojalność i podnieść wyniki CES, NPS i CSAT. Co ważne, system identyfikuje również klientów „zagrożonych”, dzięki czemu firmy mogą zwrócić szczególną uwagę na ich obsługę.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Exit mobile version