Ile MINI sprzedało się w Polsce w 2019?

MINI powoli zaczyna zdobywać polski rynek i podbijać serca klientów. Oczywiście to wciąż stosunkowo niszowa marka, jednak jak pokazują statystyki – jej sprzedaż systematycznie rośnie.

Ubiegły rok był wyjątkowo udany dla marki MINI. Brytyjski producent po raz kolejny odnotował rekordową liczbę zarejestrowanych samochodów na polskim rynku. Wynik 2 391 rejestracji zapewnił +21% wzrost sprzedaży w stosunku do poprzednich 12 miesięcy. Spośród wszystkich modeli dostępnych w portfolio tej marki z segmentu miejskiej mobilności premium, największym zainteresowaniem klientów cieszył się MINI Countryman (786 rejestracji). Kolejne miejsca zajęły odpowiednio 3-drzwiowy MINI Hatch (493 rejestracje) oraz jego 5-drzwiowy odpowiednik (479 rejestracji).

Mocną pozycję brytyjskiej marki na polskim rynku odzwierciedla również wynik w segmencie samochodów zelektryfikowanych. MINI Countryman Cooper S E ALL, pierwsze seryjnie produkowane MINI umożliwiające bezemisyjną jazdę, już drugi rok z rzędu było najpopularniejszą w Polsce hybrydą typu plug-in, z łączną liczbą 197 zarejestrowanych pojazdów. W tym roku do sprzedaży trafi także w pełni elektryczny model – MINI Cooper SE. Samochód będzie wyposażony w silnik elektryczny o mocy 184 km i akumulator litowo-jonowy zapewniający zasięg od 235 do 270 km.

Ja osobiście zamiast elektrycznego Countrymana wolałbym John Cooper Works GP, który na rynku ma pojawić się dopiero w tym roku. Niestety w limitowanej serii. Tylko 3 000 sztuk. O to co dobre, trzeba walczyć.

Autor

Podoba Ci się? Udostępnij innym

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wiem, że lubisz o nich czytać

Cleo będzie miała Smart Home

Piosenkarka przed świętami pochwaliła się na swoim profilu na Instagramie, że kontroluje postępy prac w swoim mieszkaniu. Jak wynika z opisu Cleo, nie zabraknie tam elementów inteligentnego domu.

Porno gwiazda Lisa Ann promuje swoją kolekcję butów

Lisa Ann znana z produkcji filmowych przemysłu pornograficznego, postanowiła dalej odcinać kupony od swej popularności, tworząc Lace 1’s – sneakersy reklamowane hasłem: Sexual Superhero Series.

Leo Messi ma swoją linię zegarków w Jacob & Co.

Szwajcarska firma Jacob & Co., z którą w styczniu związał się Leo Messi, rozszerza linię zegarków Epic X Chrono "Messi" o model za 150...

Najnowsze na moim blogu

Bosch stworzył test na COVID-19. Wyniki mniej niż w 2,5 godziny

W dobie pandemii coraz więcej firm technologicznych pokazuje swoje możliwości również w kontekście walki z koronawiruem. Z jednej strony to odpowiedzialność społeczna, z drugiej pokaz możliwości, z trzeciej możliwość zapewnienia sobie kontraktów w trudnym czasie, a po czwarte walka o swoją przyszłość. Bo kryzys ekonomiczny tak czy siak się pojawi. I będzie się pogłębiał. O tym jak bardzo zadecyduje fakt, jak szybko pozbędziemy się wirusa z naszego życia. Dlatego test na COVID-19 jest tak istotny.

FIBARO dystrybutorem SALTO, HMS, Eutonomy i MCOHome

FIBARO rozwija nowy obszar swojej działalności - otwiera Strefę Marek, gdzie oprócz rozwiązań producenta, pojawią się też inne inteligentne urządzenia, współpracujące z systemem FIBARO. Na początek będą to produkty od MCOHome, Eutonomy, SALTO i HMS. Z czasem pojawią się kolejne.

Polski Steve Jobs uzależnionych odkrywa kolejne karty

Złośliwi się śmiali, że alkoholikowi nie można zaufać. On pokazuje, że to stereotyp. Zaczął od aplikacji dla uzależnionych, a teraz pokazał platformę, która jest swoistym marketplacem dla terapeutów, psychologów, psychoterapeutów i psychoanalityków. Do tego wspieraną przez sztuczną inteligencję. W dobie pandemii koronawirusa, to prawdopodobnie jedyne takie rozwiązanie na świecie. Oto sylwetka człowieka, który zmienia świat. Na lepsze.