Ile MINI sprzedało się w Polsce w 2019?

MINI powoli zaczyna zdobywać polski rynek i podbijać serca klientów. Oczywiście to wciąż stosunkowo niszowa marka, jednak jak pokazują statystyki – jej sprzedaż systematycznie rośnie.

Ubiegły rok był wyjątkowo udany dla marki MINI. Brytyjski producent po raz kolejny odnotował rekordową liczbę zarejestrowanych samochodów na polskim rynku. Wynik 2 391 rejestracji zapewnił +21% wzrost sprzedaży w stosunku do poprzednich 12 miesięcy. Spośród wszystkich modeli dostępnych w portfolio tej marki z segmentu miejskiej mobilności premium, największym zainteresowaniem klientów cieszył się MINI Countryman (786 rejestracji). Kolejne miejsca zajęły odpowiednio 3-drzwiowy MINI Hatch (493 rejestracje) oraz jego 5-drzwiowy odpowiednik (479 rejestracji).

Mocną pozycję brytyjskiej marki na polskim rynku odzwierciedla również wynik w segmencie samochodów zelektryfikowanych. MINI Countryman Cooper S E ALL, pierwsze seryjnie produkowane MINI umożliwiające bezemisyjną jazdę, już drugi rok z rzędu było najpopularniejszą w Polsce hybrydą typu plug-in, z łączną liczbą 197 zarejestrowanych pojazdów. W tym roku do sprzedaży trafi także w pełni elektryczny model – MINI Cooper SE. Samochód będzie wyposażony w silnik elektryczny o mocy 184 km i akumulator litowo-jonowy zapewniający zasięg od 235 do 270 km.

Ja osobiście zamiast elektrycznego Countrymana wolałbym John Cooper Works GP, który na rynku ma pojawić się dopiero w tym roku. Niestety w limitowanej serii. Tylko 3 000 sztuk. O to co dobre, trzeba walczyć.

Autor

Podoba Ci się? Udostępnij innym

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wiem, że lubisz o nich czytać

Cleo będzie miała Smart Home

Piosenkarka przed świętami pochwaliła się na swoim profilu na Instagramie, że kontroluje postępy prac w swoim mieszkaniu. Jak wynika z opisu Cleo, nie zabraknie tam elementów inteligentnego domu.

Porno gwiazda Lisa Ann promuje swoją kolekcję butów

Lisa Ann znana z produkcji filmowych przemysłu pornograficznego, postanowiła dalej odcinać kupony od swej popularności, tworząc Lace 1’s – sneakersy reklamowane hasłem: Sexual Superhero Series.

Leo Messi ma swoją linię zegarków w Jacob & Co.

Szwajcarska firma Jacob & Co., z którą w styczniu związał się Leo Messi, rozszerza linię zegarków Epic X Chrono "Messi" o model za 150...

Najnowsze na moim blogu

Inteligentny grill z Wifi – Traeger Ironwood 885

Sezon grillowania w pełni. I nie przeszkadza mu nawet pandemia. Waszej kiełbasie jest przecież wszystko jedno. Ale jeśli tak samo jak ja,...

Audi zaprezentuje nowe A3 wyłącznie online

Pandemia COVID-19 zmieniła oblicze branży motoryzacyjnej.Dlatego Audi zaczęło wykorzystywać rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość. W końcu!

Wiem, ile Porsche sprzedało samochodów w Q1 2020

Pandemia koronawirusa wywołała znacznie spowolnienie w wielu branżach. Nie ominęło to również motoryzacji. Swoje wyniki za pierwszy kwartał 2020 pokazało Porsche.