Prezes BMW – Oliver Zipse zaprosił do rozmów na temat BMW i technologii przyszłości dwukrotnego zdobywcę Oscara. Christoph Waltz ma nie tylko promować markę, ale także ją współtworzyć.
Jeśli nie kojarzycie z imienia i nazwiska tego aktora, to wystarczy, że spojrzycie na jego twarz. Z pewnością rozpoznacie w nim pułkownika Hans Landa, pochodzącego z kultowego filmu Quentina Tarantino. I co? Jego twarz brzmi jednak znajomo?
I właśnie po tę twarz, którą de facto odkrył Krzysztof Zanussi, sięgnęło teraz BMW. Na rozpoczęcie współpracy Christoph Waltz odegrał główną rolę w prezentacji stylistycznej BMW iX. Przyszłościowy model BMW świętował swoją premierę podczas #NEXTGen 2020. To kilkudniowe, w pełni cyfrowe wydarzenie jest transmitowane na stronie bmw.com/NEXTGen. Wejdźcie i pooglądajcie sobie, jakie tam fajne rzeczy pokazują.
Współpraca z Christophem Waltzem, nagrodzonym Oscarem za swoje role w filmach „Bękarty wojny” (2009) i „Django” (2012), została zainicjowana przez Olivera Zipse, prezesa zarządu BMW AG. Zaprosił on aktora do krytycznego dialogu z projektantami, twórcami technologii i ekspertami strategicznymi BMW Group. W centrum uwagi pozostawała stylistyka BMW iX, obecne dziedziny innowacji BMW Group oraz warunki ramowe dla rozwoju indywidualnej mobilności przyszłości.
— Rozmowy, które odbyliśmy z Christophem Waltzem w okresie poprzedzającym #NEXTGen 2020 na temat technologii przyszłości, zmian społecznych i przyszłego znaczenia radości z jazdy, były bardzo inspirujące. Z otwartością, pragmatyzmem i pewną niecierpliwością ukazał nam on przy tym nowe perspektywy. Cieszę się, że podczas naszej współpracy Christoph Waltz będzie nieustannie rzucał nam wyzwanie swoimi myślami i pomysłami — mówi Oliver Zipse. Oby to nie był tylko cytat na potrzeby informacji prasowej – dodaje Paweł Kacperek. Żarty, żartami, ale sam jestem ciekaw, co poza wizerunkiem daje BMW Waltz. Trochę ciężko mi wierzyć w te nowe perspektywy, których spece w BMW dotąd nie widzieli, ale w tym świecie wszystko jest możliwe. W to, że policja w Warszawie będzie walić gazem do kobiet, też nikt wcześniej nie wierzył.
Aktor od prezesa BMW nie jest gorszy i też ma swój cytat w materiale prasowym. Oto i on: Cieszę się z każdego nowego impulsu technologicznego, który pochodzi nie z Doliny Krzemowej, a z Europy, i chciałbym, aby było ich więcej. To, co w tej dziedzinie zobaczyłem w BMW, zrobiło na mnie wielkie wrażenie. BMW to firma o bogatej tradycji, ale jednocześnie niezwykle przyszłościowa.
Kreacje Olivera Zipse i Christopha Waltza możecie zobaczyć tutaj:
Natomiast to, co w tym aucie jest naprawdę sexi, pokazała dopiero Supercar Blondie. I wiecie co, przy całej sympatii do Waltza, wolę oglądać zalety auta, o których opowiada ona, a nie aktor i prezes BMW. I to właśnie z tego powodu Alexandra Mary Hirschi ma na swoim kanale prawie 5 milionów obserwujących i w jej ręce wpadają najlepsze fury na świecie. Check this out!