Aktor z Bękartów Wojny promuje BMW iX

Prezes BMW – Oliver Zipse zaprosił do rozmów na temat BMW i technologii przyszłości dwukrotnego zdobywcę Oscara. Christoph Waltz ma nie tylko promować markę, ale także ją współtworzyć.

Jeśli nie kojarzycie z imienia i nazwiska tego aktora, to wystarczy, że spojrzycie na jego twarz. Z pewnością rozpoznacie w nim pułkownika Hans Landa, pochodzącego z kultowego filmu Quentina Tarantino. I co? Jego twarz brzmi jednak znajomo?

I właśnie po tę twarz, którą de facto odkrył Krzysztof Zanussi, sięgnęło teraz BMW. Na rozpoczęcie współpracy Christoph Waltz odegrał główną rolę w prezentacji stylistycznej BMW iX. Przyszłościowy model BMW świętował swoją premierę podczas #NEXTGen 2020. To kilkudniowe, w pełni cyfrowe wydarzenie jest transmitowane na stronie bmw.com/NEXTGen. Wejdźcie i pooglądajcie sobie, jakie tam fajne rzeczy pokazują.

Współpraca z Christophem Waltzem, nagrodzonym Oscarem za swoje role w filmach „Bękarty wojny” (2009) i „Django” (2012), została zainicjowana przez Olivera Zipse, prezesa zarządu BMW AG. Zaprosił on aktora do krytycznego dialogu z projektantami, twórcami technologii i ekspertami strategicznymi BMW Group. W centrum uwagi pozostawała stylistyka BMW iX, obecne dziedziny innowacji BMW Group oraz warunki ramowe dla rozwoju indywidualnej mobilności przyszłości.

— Rozmowy, które odbyliśmy z Christophem Waltzem w okresie poprzedzającym #NEXTGen 2020 na temat technologii przyszłości, zmian społecznych i przyszłego znaczenia radości z jazdy, były bardzo inspirujące. Z otwartością, pragmatyzmem i pewną niecierpliwością ukazał nam on przy tym nowe perspektywy. Cieszę się, że podczas naszej współpracy Christoph Waltz będzie nieustannie rzucał nam wyzwanie swoimi myślami i pomysłami — mówi Oliver Zipse. Oby to nie był tylko cytat na potrzeby informacji prasowej – dodaje Paweł Kacperek. Żarty, żartami, ale sam jestem ciekaw, co poza wizerunkiem daje BMW Waltz. Trochę ciężko mi wierzyć w te nowe perspektywy, których spece w BMW dotąd nie widzieli, ale w tym świecie wszystko jest możliwe. W to, że policja w Warszawie będzie walić gazem do kobiet, też nikt wcześniej nie wierzył.

Aktor od prezesa BMW nie jest gorszy i też ma swój cytat w materiale prasowym. Oto i on: Cieszę się z każdego nowego impulsu technologicznego, który pochodzi nie z Doliny Krzemowej, a z Europy, i chciałbym, aby było ich więcej. To, co w tej dziedzinie zobaczyłem w BMW, zrobiło na mnie wielkie wrażenie. BMW to firma o bogatej tradycji, ale jednocześnie niezwykle przyszłościowa.

Kreacje Olivera Zipse i Christopha Waltza możecie zobaczyć tutaj:

Natomiast to, co w tym aucie jest naprawdę sexi, pokazała dopiero Supercar Blondie. I wiecie co, przy całej sympatii do Waltza, wolę oglądać zalety auta, o których opowiada ona, a nie aktor i prezes BMW. I to właśnie z tego powodu Alexandra Mary Hirschi ma na swoim kanale prawie 5 milionów obserwujących i w jej ręce wpadają najlepsze fury na świecie. Check this out!

Autor

Podoba Ci się? Udostępnij innym

Mam nadzieję, że podobał Ci się mój tekst, pomógł albo zainspirował. Trochę krótsze treści związane z tech będą też pojawiały się na moim instagramie w formie insightów. Wbijaj na niego i dodaj mnie do obserwowanych, deal?

227 Obserwujący
Obserwuj

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Sprawdź najnowszy odcinek Naładowani TV - omówienie wydarzeń ze świata elektromobilności

Najnowsze na blogu

Chcesz co jakiś czas dostawać najlepsze moje teksty?

Zostaw swój adres, a gwarantuję, że zbytnio spamować Cię nie będę