Firma Busnex, autoryzowany przedstawiciel SERES i Yutong w krajach bałtyckich i w Polsce, wprowadziła na polski rynek nową markę pojazdów elektrycznych SERES. Warto wspomnieć, że to chiński samochód elektryczny o nazwie SERES 3.
Do Polski zaczynają wchodzić chińskie samochody elektryczne. Na kanale Naładowani TV pokazywałem już chiński samochód Skywell, teraz czas na kolejnego SERES 3. Co je łączy poza krajem pochodzenia? Otóż w obu przypadkach brakuje w Polsce sieci dealerskiej, a sprzedaż ma się obywać bezpośrednio, bądź w oparciu o partnerów. Na przykład za sprzedaż SERES 3 odpowiada już 5 silnych partnerów. Przynajmniej tak twierdzi Paweł Dzikowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Polsce w firmie Busnex.
Jednym z nich jest Grupa Plichta, która zdecydowała się sprzedaż chińskich elektryków na polskim rynku. Kamil Kroplewski, kierownik ds. sprzedaży flotowej w Grupie Plichta uzasadnia to w ten sposób, iż zawsze podchodzili do biznesu w sposób innowacyjny, co zaowocowało nowej, jeszcze mało znanej w Polsce marki – SERES. Co więcej, mówi, że Grupa Plichta uważa SERESA za markę niezwykle atrakcyjną, z wysokiej jakości designem i interesującymi rozwiązaniami.
Z kolei zdaniem Dariusza Olejnika, współwłaściciela Kingsman Finance, z perspektywy ekonomicznej, SERES 3 jest dobrą alternatywą dla innych aut EV. Pod względem jakości, designu i technologii dorównuje liderom w branży. Olejnik twierdzi także, że SERES gwarantuje natychmiastową dostępność, co jest rzadkością w porównaniu z konkurencją. Mówi, że planowane jest zaoferowanie SERESA firmom działającym na rynku wynajmu i leasingu. To akurat bardzo dobry model, jeśli chce się w Polsce z tymi chińskimi elektrykami zrobić jakikolwiek wynik.
SERES EVs to technologia pojazdów elektrycznych, opracowana w Dolinie Krzemowej w USA, której komponenty produkowane są w Stanach Zjednoczonych i Chinach. Podczas