Na TikTok nie znajdziesz marek premium. Jeszcze

TikTok to jedna z najszybciej rosnących aplikacji, jeśli wziąć pod uwagę liczbę użytkowników. I wbrew pozorom, nie tylko tych najmłodszych. I mimo ogromnego zaangażowania dziesiątek milionów użytkowników z całego świata, marketerzy – a w szczególności marek luksusowych i premium, wciąż nie widzą potencjału, jaki niesie obecność na TikTok.

W media społecznościowe trzeba umieć grać, by wygrywać. A co można wygrywać? Zaangażowanie użytkowników. Bo o to toczy się ta gra. I o ile marketerzy doskonale nauczyli się Facebooka i Instagrama, to wciąż uczą się jeszcze Twittera czy LinkedIn, to z TikTok jest mocno słabo. Zwłaszcza w obrębie marek luksusowych i premium.

Na próżno szukać tam marek motoryzacyjnych, modowych czy technologicznych. Dziwi ta sytuacja, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że filmiki użytkowników prezentujących różne marki, mają po kilkaset tysięcy odsłon i równie dużo lajków. To tak, jakby świadomie trwonić potencjał młodej grupy nabywczej. Ba… obecność na TikTok dla wielu marek może być znacznie łatwiejsza, niż Instagram, którą większość brandów wykorzystuje jak tablicę ogłoszeniową.

Zatem, jeśli interesuje Cię konkretna marka z obszaru premium, szukaj po hashtagach i obserwuj właśnie konkretne hashtagi. Lepszej propozycji póki co dla Ciebie nie mamy. Znajdziesz tam za to wielu nowych influencerów, którzy naprawdę dużo serca wkładają w te krótkie i często zabawne produkcje.

Podobają Ci się treści, które tworzę? Wesprzyj mnie jako twórcę




Paweł Kacperek
Jestem niezależnym blogerem technologicznym, twórcą treści, mówcą technologicznym i futurystą. Mam fioła na punkcie Internet of Things, którego rozwiązania dotykają niemal każdej gałęzi życia i gospodarki. Głównie o tym piszę. Zapraszam Cię na mój blog technologiczny, który mam nadzieję - będziesz często odwiedzać. Bo jako typ skręcony technologicznie, zrobiłem sobie bloga, jaki sam chciałbym czytać. Nawet jak opisuję jakieś newsy, to zazwyczaj opatrzone są one moim komentarzem, wynikającym ze specyficznego punktu patrzenia na tech. #żyjinteligentnie

Instagram

Treści, które tutaj tworzę są bezpłatne i zawsze takie będą. Nie zamykam ich za żadnym paywallem, jak to robią inni, bo czerpię radość z tego, że chcecie je czytać. Mam jednak prośbę - zaobserwujcie mój instagram, bo wrzucam tam relację za każdym razem, jak się tylko pojawi nowy wpis u mnie na blogu. Będzie mi miło, wiedząc, że mnie obserwujecie ;) https://instagram.com/pawelkacperek

Mój kanał na YouTube

Zerknij też na to