Sztuczna inteligencja usprawni pracę contact center

Wdrożenie elementów sztucznej inteligencji jest szalenie istotne w procesach związanych z obsługą klientów. Z takiego samego założenia wychodzi Cisco, wprowadzając AI do swojego rozwiązania Webex.

W prawidłowym działaniu niemal każdej infolinii kluczowych jest kilka elementów. Wśród nich znajduje się szybkość obsługi i czas reakcji, jakość obsługi, a także dobre rozpoznanie potrzeb klienta, jak również jego emocji. Z tym ostatnim nie zawsze prawidłowo radzą sobie konsultanci po drugiej stronie telefonu. Dzięki nowym rozwiązaniom Cisco, bazującym na sztucznej inteligencji, to wszystko może ulec poprawie.

Nowe funkcjonalności znajdą się w Webex Contact Center Enterprise i Webex Enterprise Management. Jest to efekt przejęcia firmy Voicea, a także wynik współpracy z Google Cloud Contact Center AI (CCAI).

Ponadto rozszerzenie współpracy z Google Cloud pozwoli na wprowadzenie do oferty contact center funkcji obsługujących CCAI, takich jak systemy do interaktywnej obsługi osoby dzwoniącej – IVR, chatboty i pomoc agenta. Dzięki tym funkcjonalnościom, firmy mają szanse wyjść poza sztywne scenariusze rozmowy telefonicznej, aby zapewnić lepsze i bardziej naturalne doświadczenia w contact center. Klienci mogą zaledwie w kilku słowach powiedzieć, co chcą zrobić, a za pomocą NLU Google Cloud będą w stanie samodzielnie wykonać proste zadania (zmienić hasło czy sprawdzić stan konta), lub zostaną przekierowani do najlepszego dostępnego konsultanta, który pomoże im w przypadku bardziej złożonych pytań.

Jak twierdzi Antony Passemard z Google Cloud, dzięki połączeniu bogatej technologii contact center od Cisco z CCAI NLU i funkcjami mowy w chmurze Google Cloud, firmy będą mogły skrócić średni czas obsługi klienta czy zwiększyć jakość obsługi.

Jak się czują klienci dzwoniący na infolinię?

Z kolei wynikający z przejęcia CloudCherry rozwój Webex Experience Management daje pracownikom contact center możliwość wglądu w czasie rzeczywistym w to, jak czują się klienci. Wszystko po to, by radykalnie poprawić ich doświadczenia, pomagając przedsiębiorstwom zwiększyć lojalność i podnieść wyniki CES, NPS i CSAT. Co ważne, system identyfikuje również klientów „zagrożonych”, dzięki czemu firmy mogą zwrócić szczególną uwagę na ich obsługę.

Podobają Ci się treści, które tworzę? Wesprzyj mnie jako twórcę




Paweł Kacperek
Jestem niezależnym blogerem technologicznym, twórcą treści, mówcą technologicznym i futurystą. Mam fioła na punkcie Internet of Things, którego rozwiązania dotykają niemal każdej gałęzi życia i gospodarki. Głównie o tym piszę. Zapraszam Cię na mój blog technologiczny, który mam nadzieję - będziesz często odwiedzać. Bo jako typ skręcony technologicznie, zrobiłem sobie bloga, jaki sam chciałbym czytać. Nawet jak opisuję jakieś newsy, to zazwyczaj opatrzone są one moim komentarzem, wynikającym ze specyficznego punktu patrzenia na tech. #żyjinteligentnie

Instagram

Treści, które tutaj tworzę są bezpłatne i zawsze takie będą. Nie zamykam ich za żadnym paywallem, jak to robią inni, bo czerpię radość z tego, że chcecie je czytać. Mam jednak prośbę - zaobserwujcie mój instagram, bo wrzucam tam relację za każdym razem, jak się tylko pojawi nowy wpis u mnie na blogu. Będzie mi miło, wiedząc, że mnie obserwujecie ;) https://instagram.com/pawelkacperek

Mój kanał na YouTube

Paweł Kacperek
Video thumbnail
Większość klientów przychodzi pogadać - Wiktoria Borkowska wywiad
39:22
Video thumbnail
Przejechałem ponad 1300 km elektrycznym Ssangyong Torres EVX / KGM Torres EVX
10:56
Video thumbnail
Technologie w restauracji McDonald`s - Bogusław Maziarz I TechTalks #3
27:37
Video thumbnail
Urządzenia monitorujące nasze zdrowie. Co nas czeka w przyszłości? TechTalks #2
16:22
Video thumbnail
Mentzen i bitcoiny, Shanmu S1 zaanalizuje mocz w domu, pływający samochód BYD #TechFlash 14
19:00
Video thumbnail
Opaska dla seniora: Locon Life Plus - najlepszy prezent dla rodziców #techgadżety
10:50
Video thumbnail
Ania Mucha o Rodzina Apple; Nissan Concept 20-23; Molecule.one; wideorejestratory MIO #TechFlash 13
12:23
Video thumbnail
Nieautoryzowany Starlink na okręcie wojennym USS Manchester - TechTalks #1 I Tech Commentary
08:58
Video thumbnail
AI wykryje uraz ścięgna, autonomiczny sklep Auchan GO, atak hakerski w Olsztynie #TechFlash 12
13:17
Video thumbnail
Opaska medyczna TeltoHeart, smart kosz na śmieci z Polski, AI w Nissan Yokohama Lab #TechFlash 11
12:33
Video thumbnail
Elektryczny traktor ogrodowy, teleopieka dla seniorów, roboty mobilne AMR #TECHflash 10
12:28
Video thumbnail
Technologiczne lotnisko; czajnik Xiaomi wie, kiedy się zepsuć; czujniki IoT w hulajkach #TECHFlash 9
10:31
Video thumbnail
The ICON - łódź BMW, XRAI GLASS - okulary dla niesłyszących, Toyoty w kopalni #TechFlash 8
13:38
Video thumbnail
Mobilny skaner uzębienia; wpływ AI na rynek pracy; Jeep Grand Cherokee V - #TechFlash 6
11:28
Video thumbnail
Co zabrać ze sobą na plażę? 12 technologicznych gadżetów #techgadżety
13:30
Video thumbnail
AI przewidzi raka trzustki; wirtualne laboratoria dla szkół; zegarek Suunto Vertical dla aktywnych
07:21
Video thumbnail
Samochody elektryczne, które lubi Niko 🚘🔋
11:53
Video thumbnail
Roboty: gdzie mają już zastosowanie? Medycyna, straż pożarna, fabryki, a nawet.... życie osobiste
12:22
Video thumbnail
CUPRA Tavascan, wojskowy neutralizator dronów i osiedle zaprojektowane przez AI
16:48
Video thumbnail
Zawody przyszłości; Merkury 2.0 - komunikator dla Wojska Polskiego; elektryczny rower cargo
16:45
Video thumbnail
Latający samochód XPeng; zautomatyzowane parkowanie od Bosch; Dom Zmienny
14:32

Zerknij też na to