Black Friday: Radosław Majdan poleca Kruger&Matz

Kruger&Matz to marka, która aspiruje do bycia polską marką premium. Kiedyś promował ją nawet sam syn właściciela Lechpolu Michał Leszek. Pomysł najwyraźniej średnio się sprawdził, jak i aspiracje do wejścia w segment elektroniki premium.

Niemniej jednak produkty firmy cały czas obecne są na polskim rynku. Z okazji Black Friday poleca je Radzio Majdan. Nie wiem, ile osób skusi się na zakup, ale zdjęcie wyszło całkiem spoko. Sam pomysł też do najgorszych nie należy. Chętnie poznałbym skuteczność akcji. Fajnie, że sięgają po polskich celebrytów.

Autor

Podoba Ci się? Udostępnij innym

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wiem, że lubisz o nich czytać

Cleo będzie miała Smart Home

Piosenkarka przed świętami pochwaliła się na swoim profilu na Instagramie, że kontroluje postępy prac w swoim mieszkaniu. Jak wynika z opisu Cleo, nie zabraknie tam elementów inteligentnego domu.

Porno gwiazda Lisa Ann promuje swoją kolekcję butów

Lisa Ann znana z produkcji filmowych przemysłu pornograficznego, postanowiła dalej odcinać kupony od swej popularności, tworząc Lace 1’s – sneakersy reklamowane hasłem: Sexual Superhero Series.

Leo Messi ma swoją linię zegarków w Jacob & Co.

Szwajcarska firma Jacob & Co., z którą w styczniu związał się Leo Messi, rozszerza linię zegarków Epic X Chrono "Messi" o model za 150...

Najnowsze na moim blogu

Mercedes-Benz najbardziej innowacyjną marką premium

Wiecie już chyba, że kocham motoryzację, a jeszcze bardziej innowacje technologiczne. Innymi słowy connected cars. Dlatego cieszą mnie takie rankingi, jak ten...

Będzie przybywać inteligentnych parkingów

Ile razy jeździliście w kółko, by znaleźć wolne miejsce? Ile razy niemal spóźniliście się do teatru przez to? Ile razy klęliście w duchu, że nie wybraliście Ubera? Jest szansa, że to się zmieni. Wszystko za sprawą inteligentnych systemów parkingowych, a dokładniej systemom zajętości miejsc parkingowych.

Ile MINI sprzedało się w Polsce w 2019?

MINI powoli zaczyna zdobywać polski rynek i podbijać serca klientów. Oczywiście to wciąż stosunkowo niszowa marka, jednak jak pokazują statystyki - jej sprzedaż systematycznie rośnie.