Dzisiaj każdy CEO, CTO, COO, CMO czy CxO powinien mieć swojego copywritera

W dobie “social selling” i coraz silniejszej pozycji marek osobistych, zwłaszcza w biznesie i na LinkedIn, każdy, kto w branży technologicznej chce coś osiągnąć, powinien korzystać z usług profesjonalnego copywritera.

Niemal wszyscy specjaliści od wizerunku na LinkedIn mówią, że ten serwis pomaga sprzedawać. Co więcej, nakłaniają wręcz do większej aktywności, która wykracza poza zwykłe polubienia, udostępnianie dalej czy komentarze typu: “Gratulacje”, “brawo”, “tak trzymaj”, “właśnie tego szukałem”.

Nawet coraz częstsze żonglowanie popularnymi cytatami zaczyna przypominać facebooka czy konta na instagramie, któe skupione są na tym, by posiadać jak najwięcej obserwujących.

Co zatem zrobić, jeśli zrozumieliście już, że warto pozycjonować się na specjalistę?

Zacznijmy od tego, że większość z Was pewnie nimi jest. Macie przeogromną wiedzę i jeszcze większe doświadczenie. Często pewnie godzina konsultacji z Wami, to byłby wydatek rzędu 300-400 euro. Problem jednak w tym, że po te konsultacje nikt się nie zgłasza. Niestety – w dobie mediów społecznościowych i natłoku innych specjalistów, trzeba samemu zadbać o dostarczanie wartościowych treści. A to nie dla każdego jest łatwym zadaniem. Nie wszyscy mają tę zdolność, że potrafią w intrygujący i czytelny zarazem sposób przelać swoją wiedzę na post na bloga czy wpis na LinkedIn. Dlatego warto sięgnąć po pomoc kogoś, kto po pierwsze specjalizuje się w tworzeniu treści, a po drugie zna się na technologiach i biznesie. Czyli mnie.

Paweł Kacperek – twój osobisty copywriter

Z pomocy copywriterów korzystają CEO największych spółek technologicznych

Jeśli myślicie, że osoby zarządzające największymi spółkami technologicznymi na świecie, sami przygotowują treści na blogi czy wspomnianego LinkedIn, to muszę Was rozczarować. W większości przypadków korzystają z pomocy profesjonalnych copywriterów. W Polsce zresztą też. Wiem o tym doskonale, bo sam przygotowywałem treści dla wielu z nich. Teraz mogę zacząć robić to także dla Ciebie.

Copywriting – co to jest?

Znaczeń słowa copywriting jest wiele, a polskiego odpowiednika nie ma. Ja przyjmuję, że jest to tworzenie różnego rodzaju treści, sloganów czy haseł reklamowych. Jednak to potrafi każdy copywriter. Lepiej lub gorzej, ale potrafi. Ja oferuję coś więcej. Proponuję biztech copywriting, czyli tworzenie treści biznesowo-technologicznych. Dlaczego właśnie takich? Bo to one mają największą wartość. Nie każdy z Was musi współpracować na stałe z agencją Public Relations i w związku z tym, nie każdy z Was przebije się do mediów technologicznych lub biznesowych. A dzięki tworzeniu profesjonalnych treści na swoje kanały społecznościowe – macie szansę być zauważeni i cytowani. Generalnie przecież o to chodzi. By można Was było znaleźć. A to ma przełożyć się na wyniki sprzedażowo-finansowe, bądź realizację innego wyznaczonego celu.

Dlaczego ja?

Na rynku jest cała masa copywriterów i agencji content marketingowych. Dlaczego więc warto zdecydować się na współpracę ze mną? Otóż od ponad piętnastu lat piszę o technologiach i biznesie. Doskonale rozumiem, czym charakteryzuje się rynek Internet of Things i jakimi mechanizmami rządzi się jego monetyzacja. I wreszcie poprzez rozmowę z Tobą, zaplanujemy wspólnie takie tematy, które z pewnością będą przykuwały uwagę i były zachętą do dyskusji i udostępniania dalej.

Copywriting technologiczno-biznesowy: ile to kosztuje?

Ceny zazwyczaj ustalane są indywidualnie, bo to jest uzależnione od konkretnych potrzeb. Natomiast, żeby wszystkim ułatwić budowanie pozycji eksperckiej w swojej branży i ewentualną przygodę ze mną, jako osobistym copywriterem, przygotowałem pakiet startowy:

Copywriting Paweł Kacperek

I zanim powiesz, że to nie dla Ciebie, zadaj sobie kilka pytań:

  • czy masz za dużo klientów?
  • czy stać Cię na luksus niepublikowania artykułów na LinkedIn?
  • czy sam piszesz dużo artykułów na LinkedIn?

Jeśli przynajmniej na jedno z nich odpowiadziełeś “nie” to znaczy, że powinieneś skorzystać z mojej oferty. Jeśli “nie” odpowiedziałeś trzykrotnie – nawet się nie zastanawiaj. A co, jeśli Ci się to nie spodoba? No cóż… w ostateczności zostanie Ci minimum 5 dobrze przygotowanych materiałów, jakie wspólnie zostały przez nas wypracowane i będziesz mógł je wykorzystywać w dowolnym miejscu przez lata.

Kontakt do mnie: hello@pawelkacperek.pl. Liczba dostępnych pakietów jest ograniczona ze względu na moje moce przerobowe. Jednak zawsze odpowiem, czy jest szansa na współpracę, czy trzeba ją odłożyć nieco w czasie.

Autor

Podoba Ci się? Udostępnij innym

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze na blogu

Przykład Giertycha pokazał, że każdy powinien mieć kilka kamer w domu

Im bardziej jesteś wpływową osobą, tym bardziej powinieneś zadbać o monitoring wizyjny w domu. Przekonał się o tym Roman Giertych

Lepiej późno niż wcale, czyli Poczta Polska deklaruje, że zrobi to, co powinna była zrobić już dawno. I to do tego na parafii…

Lepiej późno niż wcale, czyli Poczta Polska deklaruje, że zrobi to, co powinna była zrobić już dawno. I to do tego na parafii...

O zdrowie stołecznych seniorów zadba teleopieka SiDLY

Warszawa jest kolejnym miastem, które rozpoczyna projekt teleopieki nad osobami starszymi. Seniorzy zostaną wyposażeni w opaski SiDLY.