Elon Musk proponuje Teslę Monice Lewinsky

Monica Lewinsky napisała wczoraj na Twitterze, że nie może zdecydować się, który samochód wybrać: Teslę czy Subaru. Natychmiast zareagował Elon Musk.

Zarówno Monica Lewivnsky, jak i Elon Musk, to mistrzowie PR. Zwłaszcza w obrębie marek osobistych. Toteż nie dziwi fakt, jak wiele emocji wśród internautów i branży tech moto wzbudził tweet, który opublikowała Monica Lewinsky: so very me. can’t decide between a subaru or a tesla.” Niemal natychmiast zareagował Elon Musk, odpowiadając w swoim stylu: „Try a Tesla & you’re welcome to give it back if you decide you prefer a Subaru”.

Monica Lewinsky Elon Musk

Odpowiedź Elona Muska przebiła popularnością tweet pani Lewinsky. Tweet Muska na chwilę obecną ma 79,8 tys. polubień oraz prawie 3 tysiące retweetów. Monica Lewinsky uzyskuje takie statystyki: 35,2 tys. polubień, 1,1 retweetów.

Do dyskusji włączył się nawet Marc Gallagher kojarzony z F1, odpowiadając Lewinsky, że lepiej być zelektryfikowanym. Przyglądając się bliżej prowadzonej dyskusji, można dowiedzieć się, że Monica Lewinsky posiadała kiedyś Subaru, ale było to jeszcze na studiach.

W rozmowie możemy zauważyć też polski akcent – pod dyskusję postanowił się podłączyć Prezydent Świętochłowic – Daniel Beger, który sugeruje zostać przy aucie marki Kia lub wybrać Teslę. Dzięki temu tweetowi dowiedziałem się, że w Polsce istnieje takie miasto, jak Świętochłowice. Tak, wiem… byłem kiepski z geografii. W liceum prawie raz oblałem przez gegrę, ale jak widać – na naukę nigdy nie jest za późno 😉 A wszystko dzięki mediom społecznościowym…

Daniel Beger Monica Lewinsky Elon Musk

Ta krótka wymiana zdań pomiędzy Muskiem i Lewinsky, to nic innego, jak świetny marketing, a także zaangażowanie użytkowników Twittera do dyskusji na temat tego, które auto jest lepsze. A na Twitterze, zarówno Musk, jak i Tesla ma chyba wiele więcej zwolenników niż Subaru. Co ciekawe, Elon Musk nie wszystkim odpowiada. Zazwyczaj znajomym, bądź wybranym przez siebie osobom. Doskonale wie, z kim interakcja może przynieść oczekiwane efekty. To nie tylko geniusz technologiczny, ale także PR-owy. Zastanawiam się czy naszemu dobru narodowemu, jakim jest Robert Lewandowski, by odpowiedział? Media by oszalały. Przynajmniej polskie i niemieckie. Robert, może zastanów się na Twitterze czy Tesla czy Izera? Żartuję, sam się przy tym rozbawiłem.

Autor

Podoba Ci się? Udostępnij innym

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wiem, że lubisz o nich czytać

Elon Musk proponuje Teslę Monice Lewinsky

Monica Lewinsky napisała wczoraj na Twitterze, że nie może zdecydować się, który samochód wybrać: Teslę czy Subaru. Natychmiast zareagował Elon Musk.

50 Cent nie mógł sprzedać swojego Rolls Royce`a

50 Cent pożalił się na Instagramie, że nie mógł sprzedać swojego Rolls Royce`a. Snopp Dogg komentuje zdjęcie kolegi po fachu.

21 Savage pokazał swoje łóżko gamingowe za 100 000$

Raperzy w USA coraz częściej pokazują technologie. 21 Savage sprawił sobie zakup umożliwiający oddawanie się grom video. Zobaczcie jego łóżko

Cleo będzie miała Smart Home

Piosenkarka przed świętami pochwaliła się na swoim profilu na Instagramie, że kontroluje postępy prac w swoim mieszkaniu. Jak wynika z opisu Cleo, nie zabraknie tam elementów inteligentnego domu.

Najnowsze na blogu

Dzisiaj każdy CEO, CTO, COO, CMO czy CxO powinien mieć swojego copywritera

W dobie "social selling" i coraz silniejszej pozycji marek osobistych, zwłaszcza w biznesie i na LinkedIn, każdy, kto w branży technologicznej chce coś osiągnąć, powinien korzystać z usług profesjonalnego copywritera.

Elon Musk proponuje Teslę Monice Lewinsky

Monica Lewinsky napisała wczoraj na Twitterze, że nie może zdecydować się, który samochód wybrać: Teslę czy Subaru. Natychmiast zareagował Elon Musk.

Volvo chce sprzedawać auta online

Pandemia koronawirusa pokazała, że niemal wszystko można sprzedawać w sieci. Niemożliwe stało się możliwe. Również w branży motoryzacyjnej. A sprzedaż samochodów poprzez internet, to przede wszystkim mniejsze koszty utrzymania salonów samochodowych, ludzi i dystrybucji. Nic więc dziwnego, że Volvo chce, by do 2025 roku połowa jego globalnej sprzedaży odbywała się online.