Fiat 500 Hey Google, czyli romans Fiata i Google

Fiat i Google łączą siły w ramach współpracy pod nazwą “500 Hey Google”. W jej ramach powstanie specjalna seria nowej rodziny 500, która dzięki integracji Mopar Connect i usług oferowanych przez Asystenta Google w “My Fiat Action”, umożliwia łączność ze swoim samochodem nawet wtedy, gdy są od niego oddzieleni. Za pomocą poleceń głosowych Użytkownik może prosić o informacje o samochodzie i otrzymywać je oraz wchodzić z nim w interakcję.

Interakcja jest możliwa za pomocą smartfona lub Google Nest Hub, inteligentnego wyświetlacza dołączonego do zestawu powitalnego, wręczanego przy zakupie samochodu z gamy rodziny 500 Hey Google.

Fiat Google
fot. Fiat

Hey, Google, zapytaj My Fiat ile paliwa pozostało w baku

Jak już niejednokrotnie podkreślałem, będziemy albo już jesteśmy świadkami pokazu możliwości technologicznych, jakie dostępne są lub mogą być w autach. Seria specjalna 500 Hey Google to z kolei przykład interakcji z samochodem, nawet jeśli nie znajdujemy się aktualnie za jego kierownicą. Gdziekolwiek jesteśmy, w domu, w biurze, na zakupach, wystarczy powiedzieć “Hey, Google, zapytaj My Fiat….”, aby dowiedzieć się na przykład, gdzie zaparkowany jest samochód i czy jest zamknięty, ile paliwa pozostało w baku czy ile kilometrów danego dnia zostało przejechane.

W interakcji z Mopar Connect Fiata, w który wyposażona jest nowa rodzina 500 Hey Google, Asystent Google nie tylko dostarcza wszystkich niezbędnych informacji do monitorowania stanu pojazdu, jego lokalizacji czy sprawdzania innych parametrów, ale można także wysyłać komendy np. dotyczące otwarcia drzwi czy mrugnięcia światłami. Niby gadżet, ale czasami na parkingu może się przydać.

Fiat Google
fot. Fiat

W ramach serii Fiat 500 Hey Google, oferowana jest tradycyjna pięćsetka, a także 500X czy 500L.

Fiat 500 Hey Google abonament

Specjalna seria Fiata 500 Hey Google będzie również dostępna w formie abonamentu z możliwością wykupu. Jest to obecnie coraz bardziej popularna forma korzystania z nowych samochodów. W przypadku Fiata, klient płaci jedynie stały miesięczny abonament, a ramach którego ma wliczone m.in. ubezpieczenie OC, przegląd czy wymianę opon.

Specjalne akcenty Google

Jak każda specjalna seria, tak i w tym przypadku zadbano o kilka detali wyróżniających 500 Hey Google. Należą do nich odniesienie (po raz pierwszy w branży motoryzacyjnej) do pustej strony wyszukiwarki w postaci emblematu „Hey Google”, umieszczonego także na błotnikach każdego modelu z nowej rodziny 500. Słupki środkowe są także ozdobione wzorem inspirowanym kolorami Google’a. W kabinie ten sam motyw znajduje się na nowych fotelach z wszytą metką z logo „Hey Google”. Deska rozdzielcza w kolorze srebrnym matowym jest ozdobiona białym logo „500”, a motyw „Hey Google” pojawia się na ekranie powitalnym 7-calowego, centralnego ekranu dotykowego: jest to animacja z charakterystycznymi „cząsteczkami”, tworzącymi następnie literę „G”, jak Google, i ostatecznie zmieniające się w logo Fiata.

Autor

Podoba Ci się? Udostępnij innym

Mam nadzieję, że podobał Ci się mój tekst, pomógł albo zainspirował. Trochę krótsze treści związane z tech będą też pojawiały się na moim instagramie w formie insightów. Zatem będzie mi szalenie miło, jeśli będziesz obserwował mój profil na Insta

227 Obserwujący
Obserwuj

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najnowsze na blogu

Chcesz co jakiś czas dostawać najlepsze moje teksty?

Zostaw swój adres, a gwarantuję, że zbytnio spamować Cię nie będę