Porsche inwestuje w startup TriEye, zwiększający bezpieczeństwo

Porsche nabyło mniejszościowy pakiet akcji w izraelskim startupie TriEye, który opracował technikę czujników, pozwalających zwiększyć poziom bezpieczeństwa pojazdów wyposażonych w systemy wspomagające lub funkcje autonomicznej jazdy, poprawiając możliwości widzenia w warunkach ograniczonej widoczności (kurz, mgła, mrok lub deszcz).

Porsche zainteresowało się startupem głównie ze względu na zgłoszoną do opatentowania technikę, która umożliwia produkcję kamer HD SWIR za ułamek ich obecnych kosztów. Jak twierdzi Michael Steiner, członek zarządu Porsche AG ds. badań i rozwoju, firma widzie duży potencjał techniki czujników SWIR, gdyż toruje ona drogę dla następnej generacji systemów wspomagania kierowcy i funkcji autonomicznej jazdy.

Mimo, że TriEye został założony w 2017 roku, to opracowana przez tę firmę technologia bazuje na trwających blisko 10 lat, zaawansowanych badaniach nanofotonicznych, prowadzonych przez profesora Levy’ego, dyrektora TriEye ds. technicznych, na Uniwersytecie Hebrajskim w Jerozolimie.

Autor

Podoba Ci się? Udostępnij innym

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wiem, że lubisz o nich czytać

Elon Musk proponuje Teslę Monice Lewinsky

Monica Lewinsky napisała wczoraj na Twitterze, że nie może zdecydować się, który samochód wybrać: Teslę czy Subaru. Natychmiast zareagował Elon Musk.

50 Cent nie mógł sprzedać swojego Rolls Royce`a

50 Cent pożalił się na Instagramie, że nie mógł sprzedać swojego Rolls Royce`a. Snopp Dogg komentuje zdjęcie kolegi po fachu.

21 Savage pokazał swoje łóżko gamingowe za 100 000$

Raperzy w USA coraz częściej pokazują technologie. 21 Savage sprawił sobie zakup umożliwiający oddawanie się grom video. Zobaczcie jego łóżko

Cleo będzie miała Smart Home

Piosenkarka przed świętami pochwaliła się na swoim profilu na Instagramie, że kontroluje postępy prac w swoim mieszkaniu. Jak wynika z opisu Cleo, nie zabraknie tam elementów inteligentnego domu.

Najnowsze na blogu

Dzisiaj każdy CEO, CTO, COO, CMO czy CxO powinien mieć swojego copywritera

W dobie "social selling" i coraz silniejszej pozycji marek osobistych, zwłaszcza w biznesie i na LinkedIn, każdy, kto w branży technologicznej chce coś osiągnąć, powinien korzystać z usług profesjonalnego copywritera.

Elon Musk proponuje Teslę Monice Lewinsky

Monica Lewinsky napisała wczoraj na Twitterze, że nie może zdecydować się, który samochód wybrać: Teslę czy Subaru. Natychmiast zareagował Elon Musk.

Volvo chce sprzedawać auta online

Pandemia koronawirusa pokazała, że niemal wszystko można sprzedawać w sieci. Niemożliwe stało się możliwe. Również w branży motoryzacyjnej. A sprzedaż samochodów poprzez internet, to przede wszystkim mniejsze koszty utrzymania salonów samochodowych, ludzi i dystrybucji. Nic więc dziwnego, że Volvo chce, by do 2025 roku połowa jego globalnej sprzedaży odbywała się online.