Dzisiaj dla każdego CEO czy CTO powinien pracować osobisty copywriter

W dobie „social selling” i coraz silniejszej pozycji marek osobistych, zwłaszcza w biznesie i na LinkedIn, osobisty copywriter to must have.

Niemal wszyscy specjaliści od wizerunku na LinkedIn mówią, że ten serwis pomaga sprzedawać. Co więcej, nakłaniają wręcz do większej aktywności, która wykracza poza zwykłe polubienia, udostępnianie dalej czy komentarze typu: „Gratulacje”, „brawo”, „tak trzymaj”, „właśnie tego szukałem”.

Nawet coraz częstsze żonglowanie popularnymi cytatami zaczyna przypominać facebooka czy konta na instagramie, któe skupione są na tym, by posiadać jak najwięcej obserwujących.

Co zatem zrobić, jeśli zrozumieliście już, że warto pozycjonować się na specjalistę?

Zacznijmy od tego, że większość z Was pewnie nimi jest. Macie przeogromną wiedzę i jeszcze większe doświadczenie. Często pewnie godzina konsultacji z Wami, to byłby wydatek rzędu 300-400 euro. Problem jednak w tym, że po te konsultacje nikt się nie zgłasza. Niestety – w dobie mediów społecznościowych i natłoku innych specjalistów, trzeba samemu zadbać o dostarczanie wartościowych treści. A to nie dla każdego jest łatwym zadaniem. Nie wszyscy mają tę zdolność, że potrafią w intrygujący i czytelny zarazem sposób przelać swoją wiedzę na post na bloga czy wpis na LinkedIn. Dlatego warto sięgnąć po pomoc kogoś, kto po pierwsze specjalizuje się w tworzeniu treści, a po drugie zna się na technologiach i biznesie. Czyli mnie.

Paweł Kacperek – twój osobisty copywriter

Z pomocy copywriterów korzystają CEO największych spółek technologicznych

Jeśli myślicie, że osoby zarządzające największymi spółkami technologicznymi na świecie, sami przygotowują treści na blogi czy wspomnianego LinkedIn, to muszę Was rozczarować. W większości przypadków korzystają z pomocy profesjonalnych copywriterów. W Polsce zresztą też. Wiem o tym doskonale, bo sam przygotowywałem treści dla wielu z nich. Teraz mogę zacząć robić to także dla Ciebie, bo wiem, że osobisty copywriter jest Ci potrzebny.

Copywriting – co to jest?

Znaczeń słowa copywriting jest wiele, a polskiego odpowiednika nie ma. Ja przyjmuję, że jest to tworzenie różnego rodzaju treści, sloganów czy haseł reklamowych. Jednak to potrafi każdy copywriter. Lepiej lub gorzej, ale potrafi. Ja oferuję coś więcej. Proponuję biztech copywriting, czyli tworzenie treści biznesowo-technologicznych. Dlaczego właśnie takich? Bo to one mają największą wartość. Nie każdy z Was musi współpracować na stałe z agencją Public Relations i w związku z tym, nie każdy z Was przebije się do mediów technologicznych lub biznesowych. A dzięki tworzeniu profesjonalnych treści na swoje kanały społecznościowe – macie szansę być zauważeni i cytowani. Generalnie przecież o to chodzi. By można Was było znaleźć. A to ma przełożyć się na wyniki sprzedażowo-finansowe, bądź realizację innego wyznaczonego celu.

Dlaczego ja?

Na rynku jest cała masa copywriterów i agencji content marketingowych. Dlaczego więc warto zdecydować się na współpracę ze mną? Otóż od ponad piętnastu lat piszę o technologiach i biznesie. Doskonale rozumiem, czym charakteryzuje się rynek Internet of Things i jakimi mechanizmami rządzi się jego monetyzacja. I wreszcie poprzez rozmowę z Tobą, zaplanujemy wspólnie takie tematy, które z pewnością będą przykuwały uwagę i były zachętą do dyskusji i udostępniania dalej.

Copywriter technologiczno-biznesowy: ile to kosztuje?

Ceny zazwyczaj ustalane są indywidualnie, bo to jest uzależnione od konkretnych potrzeb. Natomiast, żeby wszystkim ułatwić budowanie pozycji eksperckiej w swojej branży i ewentualną przygodę ze mną, jako osobistym copywriterem, przygotowałem pakiet startowy.

I zanim powiesz, że to nie dla Ciebie, zadaj sobie kilka pytań:

  • czy masz za dużo klientów?
  • czy stać Cię na luksus niepublikowania artykułów na LinkedIn?
  • czy sam piszesz dużo artykułów na LinkedIn?

Jeśli przynajmniej na jedno z nich odpowiadziełeś „nie” to znaczy, że powinieneś skorzystać z mojej oferty. Jeśli „nie” odpowiedziałeś trzykrotnie – nawet się nie zastanawiaj. A co, jeśli Ci się to nie spodoba? No cóż… w ostateczności zostanie Ci minimum 5 dobrze przygotowanych materiałów, jakie wspólnie zostały przez nas wypracowane i będziesz mógł je wykorzystywać w dowolnym miejscu przez lata.

Kontakt do mnie: hello@pawelkacperek.pl. Liczba dostępnych pakietów jest ograniczona ze względu na moje moce przerobowe. Jednak zawsze odpowiem, czy jest szansa na współpracę, czy trzeba ją odłożyć nieco w czasie.

Podobają Ci się treści, które tworzę? Wesprzyj mnie jako twórcę




Paweł Kacperek
Jestem niezależnym blogerem technologicznym, twórcą treści, mówcą technologicznym i futurystą. Mam fioła na punkcie Internet of Things, którego rozwiązania dotykają niemal każdej gałęzi życia i gospodarki. Głównie o tym piszę. Zapraszam Cię na mój blog technologiczny, który mam nadzieję - będziesz często odwiedzać. Bo jako typ skręcony technologicznie, zrobiłem sobie bloga, jaki sam chciałbym czytać. Nawet jak opisuję jakieś newsy, to zazwyczaj opatrzone są one moim komentarzem, wynikającym ze specyficznego punktu patrzenia na tech. #żyjinteligentnie

Instagram

Treści, które tutaj tworzę są bezpłatne i zawsze takie będą. Nie zamykam ich za żadnym paywallem, jak to robią inni, bo czerpię radość z tego, że chcecie je czytać. Mam jednak prośbę - zaobserwujcie mój instagram, bo wrzucam tam relację za każdym razem, jak się tylko pojawi nowy wpis u mnie na blogu. Będzie mi miło, wiedząc, że mnie obserwujecie ;) https://instagram.com/pawelkacperek

Mój kanał na YouTube

Paweł Kacperek
Video thumbnail
Większość klientów przychodzi pogadać - Wiktoria Borkowska wywiad
39:22
Video thumbnail
Przejechałem ponad 1300 km elektrycznym Ssangyong Torres EVX / KGM Torres EVX
10:56
Video thumbnail
Technologie w restauracji McDonald`s - Bogusław Maziarz I TechTalks #3
27:37
Video thumbnail
Urządzenia monitorujące nasze zdrowie. Co nas czeka w przyszłości? TechTalks #2
16:22
Video thumbnail
Mentzen i bitcoiny, Shanmu S1 zaanalizuje mocz w domu, pływający samochód BYD #TechFlash 14
19:00
Video thumbnail
Opaska dla seniora: Locon Life Plus - najlepszy prezent dla rodziców #techgadżety
10:50
Video thumbnail
Ania Mucha o Rodzina Apple; Nissan Concept 20-23; Molecule.one; wideorejestratory MIO #TechFlash 13
12:23
Video thumbnail
Nieautoryzowany Starlink na okręcie wojennym USS Manchester - TechTalks #1 I Tech Commentary
08:58
Video thumbnail
AI wykryje uraz ścięgna, autonomiczny sklep Auchan GO, atak hakerski w Olsztynie #TechFlash 12
13:17
Video thumbnail
Opaska medyczna TeltoHeart, smart kosz na śmieci z Polski, AI w Nissan Yokohama Lab #TechFlash 11
12:33
Video thumbnail
Elektryczny traktor ogrodowy, teleopieka dla seniorów, roboty mobilne AMR #TECHflash 10
12:28
Video thumbnail
Technologiczne lotnisko; czajnik Xiaomi wie, kiedy się zepsuć; czujniki IoT w hulajkach #TECHFlash 9
10:31
Video thumbnail
The ICON - łódź BMW, XRAI GLASS - okulary dla niesłyszących, Toyoty w kopalni #TechFlash 8
13:38
Video thumbnail
Mobilny skaner uzębienia; wpływ AI na rynek pracy; Jeep Grand Cherokee V - #TechFlash 6
11:28
Video thumbnail
Co zabrać ze sobą na plażę? 12 technologicznych gadżetów #techgadżety
13:30
Video thumbnail
AI przewidzi raka trzustki; wirtualne laboratoria dla szkół; zegarek Suunto Vertical dla aktywnych
07:21
Video thumbnail
Samochody elektryczne, które lubi Niko 🚘🔋
11:53
Video thumbnail
Roboty: gdzie mają już zastosowanie? Medycyna, straż pożarna, fabryki, a nawet.... życie osobiste
12:22
Video thumbnail
CUPRA Tavascan, wojskowy neutralizator dronów i osiedle zaprojektowane przez AI
16:48
Video thumbnail
Zawody przyszłości; Merkury 2.0 - komunikator dla Wojska Polskiego; elektryczny rower cargo
16:45
Video thumbnail
Latający samochód XPeng; zautomatyzowane parkowanie od Bosch; Dom Zmienny
14:32

Zerknij też na to