Jeśli korzystasz z aplikacji Rossmann, to możesz ocenić sklep, w którym robisz zakupy. Po co? Byś przychodził tam częściej i wydawał więcej.
Od 2 września klienci mogą wyrazić swoją opinię na temat placówki, w jakiej obecnie się znajdują. Zaraz po zeskanowaniu karty Klubu Rossmann podczas płatności, na ekranie telefonu pojawi się pytanie: „Jak oceniasz dzisiejszą wizytę w tym Rossmannie?”. Do wyboru są trzy odpowiedzi w postaci intuicyjnych „buziek” – czerwonej, żółtej i zielonej. Jeśli klient zaznaczy czerwoną lub żółtą „buźkę”, zostanie poproszony o odpowiedź na dodatkowe pytanie: co w takim razie należy według niego poprawić?
A) Czystość
B) Uprzejmość
C) Dostępność asortymentu
Rossmann pozostawił także możliwość zaznaczenia opcji D) „Inne”, co stanowić będzie wskazówkę, że należy zdiagnozować słabe punkty tego sklepu.
Nie ma co ukrywać, że to wszystko po to, by klienci chętniej i częściej dokonywali zakupów. A przynajmniej wydawało im się, iż mają wpływ na ostateczny kształt placówki, w której zostawiają swoje pieniądze. Dobry zabieg.