Audi zaprezentuje nowe A3 wyłącznie online

Pandemia COVID-19 zmieniła oblicze branży motoryzacyjnej. Zresztą nie tylko, bo telemedycyna wreszcie wkroczyła do mainstreamu, a videorozmowa z lekarzem okazała się zdecydowanie lepszym rozwiązaniem, niż wyprawa do placówki medycznej. Dlatego Audi zaczęło wykorzystywać rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość. W końcu!

Horst Hanschur, szef rozwoju sprzedaży detalicznej i obsługi klienta w Audi potwierdza, że obecna sytuacja, czyli pandemia koronawirusa przyspieszyła tylko cyfrową rewolucję u niemieckiego producenta samochodów. W zasadzie to nie mają wyboru, bo sprzedawać trzeba. A z pewnością nie jest tak, że kryzys dotknął wszystkich potencjalnych klientów. Są tacy, którzy na pandemii zyskują. Podmioty oferujące rozwiązania telemedyczne, teleterapię, e-gaming, e-commerce czy sextech, to obecnie żyła złota. I w nich celuje Audi.

Szkolenia pracowników online

Ale żeby skutecznie sprzedawać, trzeba najpierw przeszkolić pracowników sprzedaży. I tutaj Audi zaczyna robić to, co powinno robić już dawno. Stacjonarne szkolenia zastępuje formułą online. Z tym tylko, że pakuje do tego wirtualną rzeczywistość.

Po raz pierwszy ten sposób wykorzystali przy tworzeniu szkoleń dla Audi e-tron. Teraz rzeczywistość wymusiła powtórzenie tego dla modeli z rodziny A3.

Szczerze mówiąc, to sam chętnie bym taką prezentację zaliczył, a następnie Wam zrelacjonował. Tak czy siak, można już składać zamówienia na nowe A3 Sportback i A3 Limousine. Pierwsze dostawy tych modeli mają rozpocząć się latem. Jeszcze w tym roku do gamy modelowej A3 dołączy wersja hybrydowa typu plug-in. A w ogóle to podoba Wam się?

Audi A3
fot. Audi

Autor

Podoba Ci się? Udostępnij innym

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wiem, że lubisz o nich czytać

Cleo będzie miała Smart Home

Piosenkarka przed świętami pochwaliła się na swoim profilu na Instagramie, że kontroluje postępy prac w swoim mieszkaniu. Jak wynika z opisu Cleo, nie zabraknie tam elementów inteligentnego domu.

Porno gwiazda Lisa Ann promuje swoją kolekcję butów

Lisa Ann znana z produkcji filmowych przemysłu pornograficznego, postanowiła dalej odcinać kupony od swej popularności, tworząc Lace 1’s – sneakersy reklamowane hasłem: Sexual Superhero Series.

Leo Messi ma swoją linię zegarków w Jacob & Co.

Szwajcarska firma Jacob & Co., z którą w styczniu związał się Leo Messi, rozszerza linię zegarków Epic X Chrono "Messi" o model za 150...

Najnowsze na moim blogu

Inteligentny grill z Wifi – Traeger Ironwood 885

Sezon grillowania w pełni. I nie przeszkadza mu nawet pandemia. Waszej kiełbasie jest przecież wszystko jedno. Ale jeśli tak samo jak ja,...

Audi zaprezentuje nowe A3 wyłącznie online

Pandemia COVID-19 zmieniła oblicze branży motoryzacyjnej.Dlatego Audi zaczęło wykorzystywać rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość. W końcu!

Wiem, ile Porsche sprzedało samochodów w Q1 2020

Pandemia koronawirusa wywołała znacznie spowolnienie w wielu branżach. Nie ominęło to również motoryzacji. Swoje wyniki za pierwszy kwartał 2020 pokazało Porsche.