Męskie gadżety erotyczne – rynek 40 miliardów dolarów do 2032

Męskie gadżety erotyczne to rynek, który do 2032 roku osiągnie wartość 39,39 miliardów dolarów. Przynajmniej tak przewiduje Future Market Insights. By pokazać dynamikę wzrostu, warto zwrócić uwagę na fakt, iż w 2019 rynek ten wart był 15,380 miliardów dolarów. Jak widać, przewidywany wzrost jest więcej niż dwukrotny.

Męskie gadżety erotyczne to nie był dotąd segment rynku, który cieszył się dużą popularnością. Okazuje się jednak, że wraz z postępem technologicznym, zmienia się otwartość mężczyzn na różnego rodzaju męskie gadżety erotyczne. Co prawda wciąż największym rynkiem są Stany Zjednoczone, jednak patrząc po zmieniającym się asortymencie sklepów czy wyszukiwaniach w Google, można przypuszczać, że w Polsce też ten rynek będzie rósł. Nie tak jak region Azji Wschodniej, gdzie Future Market Insights upatruje największych wzrostów.

Co ciekawe, firma analityczna zwiększony popyt tłumaczy bardziej agresywnym marketingiem, przy czym przyznaje, że na gadżety erotyczne skierowane do kobiet wciąż budżety są o wiele większe. Z drugiej strony za rosnący popyt na męskie gadżety erotyczne w dużej mierze odpowiedzialny jest postęp technologiczny. Rosnąca chęć zwiększenia doznań seksualnych idzie w parze z coraz większymi możliwościami, jakie w tej kwestii oferowane są przez producentów. Do tego dochodzi łatwa i dyskretna możliwość zakupów online.

Męskie gadżety erotyczne – rynek

Jak podają analitycy, rynek męskich gadżetów erotycznych zdominowany jest przez Amerykę Północną. Głównie to za sprawą wielu producentów z tego regionu, jak również dużej liczby dystrybutorów i wreszcie sprzedawców. Do tego należy dodać konsumentów. Jedno z badań przeprowadzonych w USA w 2019 roku wykazało, iż 53% Amerykanów korzysta z gadżetów erotycznych. To wszystko powoduje, że Stany Zjednoczone stały się wiodącym rynkiem dla tego segmentu produktów. Ciekaw jestem, jak wygląda to w Polsce.

Drugi co do wielkości rynek dla męskich gadżetów erotycznych to Europa. Co ciekawe, Stary Kontynent przebija pod tym względem nawet Chiny i Japonię. Chociaż prognozuje się, że Chińczycy mogą wkrótce stać się dość dużym producentem tego rodzaju asortymentu. Wszystko ze względu na olbrzymie zdolności produkcyjne, atrakcyjne ceny i wreszcie zdolność do wyprodukowania niemal każdego produktu.

Co więcej, zaawansowane technologicznie chińskie produkty, takie jak sztuczne sex lalki, zasilane sztuczną inteligencją już rywalizują z tymi, które produkowane są w USA. Pisałem o nich tutaj i opowiadam w jednym z materiałów na moim kanale na YouTube. W każdym razie niezależnie od tego, co już produkowane jest w Chinach, to dzięki takim producentom, jak LELO, LoveHoney czy Fun Factory, to Europa jest rynkiem numer dwa dla męskich zabawek erotycznych.

E-commerce rządzi

Jak się okazuje, kluczowym kanałem sprzedaży jest e-commerce. Głównie za sprawą łatwości zakupu i możliwości odbioru w automatach paczkowych. To wszystko powoduje, że zakupy mogą być dokonywane w dyskretny sposób, a przy tym powtarzalny. Internet pozwala także na globalną sprzedaż, chociażby poprzez obecność na platformach zakupowych, jak Amazon czy nasze lokalne Allegro. Analitycy wskazują, że to wszystko powoduje, iż rynek ten będzie wzrastał w bardzo szybkim tempie. To dobra wiadomość dla firm, zajmujących się dystrybucją elektroniki konsumenckiej i szukających pomysłów na produkty rozszerzające ich dotychczasowe portfolio.

Technologie i aplikacje

Analitycy z Future Market Insights wskazują na fakt, iż innowacje oraz wprowadzanie nowych produktów na rynek może być stymulantem rosnącego popytu na gadżety erotyczne dla mężczyzn. Za przykład podaje aplikacje mobilne, którymi można sterować sex-zabawkami nawet z różnych miejsc. Opisywałem je już tutaj, jednak jak się okazuje po rozwiązaniach tego typu skierowanych do kobiet, przyszedł czas na mężczyzn. Ciekawe.

Warto zwrócić uwagę na fakt, że technologie i innowacje, to nie tylko Internet Rzeczy i aplikacje mobilne, które umożliwiają komunikację z sex gadżetami, ale także technologie wykorzystywane do produkcji tego typu produktów. Chodzi m.in. o to, że pojawiają się produkty, które dostosowują się do temperatury ciała człowieka.

A jeżeli dołożymy do tego fakt promowania czy firmowania swoim nazwiskiem różnego rodzaju produktów przez gwiazdy filmów dla dorosłych, których odbiorcami w głównej mierze są mężczyźni, to okazuje się, że ten rynek sam się będzie napędzał.

Nie bez znaczenia też są możliwości, jakie oferują okulary VR, tylko zachodzi pytanie czy można je zakwalifikować, jako gadżet erotyczny? Z tym pytaniem postanawiam Was pozostawić. Przynajmniej dzisiaj. Kiedyś bliżej się tym zajmę.

Podobają Ci się treści, które tworzę? Wesprzyj mnie jako twórcę




Paweł Kacperek
Jestem niezależnym blogerem technologicznym, twórcą treści, mówcą technologicznym i futurystą. Mam fioła na punkcie Internet of Things, którego rozwiązania dotykają niemal każdej gałęzi życia i gospodarki. Głównie o tym piszę. Zapraszam Cię na mój blog technologiczny, który mam nadzieję - będziesz często odwiedzać. Bo jako typ skręcony technologicznie, zrobiłem sobie bloga, jaki sam chciałbym czytać. Nawet jak opisuję jakieś newsy, to zazwyczaj opatrzone są one moim komentarzem, wynikającym ze specyficznego punktu patrzenia na tech. #żyjinteligentnie

Instagram

Treści, które tutaj tworzę są bezpłatne i zawsze takie będą. Nie zamykam ich za żadnym paywallem, jak to robią inni, bo czerpię radość z tego, że chcecie je czytać. Mam jednak prośbę - zaobserwujcie mój instagram, bo wrzucam tam relację za każdym razem, jak się tylko pojawi nowy wpis u mnie na blogu. Będzie mi miło, wiedząc, że mnie obserwujecie ;) https://instagram.com/pawelkacperek

Mój kanał na YouTube

Paweł Kacperek
Video thumbnail
Większość klientów przychodzi pogadać - Wiktoria Borkowska wywiad
39:22
Video thumbnail
Przejechałem ponad 1300 km elektrycznym Ssangyong Torres EVX / KGM Torres EVX
10:56
Video thumbnail
Technologie w restauracji McDonald`s - Bogusław Maziarz I TechTalks #3
27:37
Video thumbnail
Urządzenia monitorujące nasze zdrowie. Co nas czeka w przyszłości? TechTalks #2
16:22
Video thumbnail
Mentzen i bitcoiny, Shanmu S1 zaanalizuje mocz w domu, pływający samochód BYD #TechFlash 14
19:00
Video thumbnail
Opaska dla seniora: Locon Life Plus - najlepszy prezent dla rodziców #techgadżety
10:50
Video thumbnail
Ania Mucha o Rodzina Apple; Nissan Concept 20-23; Molecule.one; wideorejestratory MIO #TechFlash 13
12:23
Video thumbnail
Nieautoryzowany Starlink na okręcie wojennym USS Manchester - TechTalks #1 I Tech Commentary
08:58
Video thumbnail
AI wykryje uraz ścięgna, autonomiczny sklep Auchan GO, atak hakerski w Olsztynie #TechFlash 12
13:17
Video thumbnail
Opaska medyczna TeltoHeart, smart kosz na śmieci z Polski, AI w Nissan Yokohama Lab #TechFlash 11
12:33
Video thumbnail
Elektryczny traktor ogrodowy, teleopieka dla seniorów, roboty mobilne AMR #TECHflash 10
12:28
Video thumbnail
Technologiczne lotnisko; czajnik Xiaomi wie, kiedy się zepsuć; czujniki IoT w hulajkach #TECHFlash 9
10:31
Video thumbnail
The ICON - łódź BMW, XRAI GLASS - okulary dla niesłyszących, Toyoty w kopalni #TechFlash 8
13:38
Video thumbnail
Mobilny skaner uzębienia; wpływ AI na rynek pracy; Jeep Grand Cherokee V - #TechFlash 6
11:28
Video thumbnail
Co zabrać ze sobą na plażę? 12 technologicznych gadżetów #techgadżety
13:30
Video thumbnail
AI przewidzi raka trzustki; wirtualne laboratoria dla szkół; zegarek Suunto Vertical dla aktywnych
07:21
Video thumbnail
Samochody elektryczne, które lubi Niko 🚘🔋
11:53
Video thumbnail
Roboty: gdzie mają już zastosowanie? Medycyna, straż pożarna, fabryki, a nawet.... życie osobiste
12:22
Video thumbnail
CUPRA Tavascan, wojskowy neutralizator dronów i osiedle zaprojektowane przez AI
16:48
Video thumbnail
Zawody przyszłości; Merkury 2.0 - komunikator dla Wojska Polskiego; elektryczny rower cargo
16:45
Video thumbnail
Latający samochód XPeng; zautomatyzowane parkowanie od Bosch; Dom Zmienny
14:32

Zerknij też na to