American Airlines Five Star Service to prywatne wejście na lotnisko, oddzielna kontrola bezpieczeństwa i wreszcie transfery helikopterem z miasta bezpośrednio na lotnisko. Warto być klientem VIP w American Airlines.
Czasami dostanie się na lotnisko to prawdziwy dramat. Zwłaszcza w dużych aglomeracjach miejskich. To niemal wyścig z czasem i bitwa o przetrwanie. A później kolejki do kontroli bezpieczeństwa. Innymi słowy – te kilka niezbędnych elementów może zepsuć resztę lotu nawet pasażerom biznesy klasy.
Doskonale zdają sobie z tego sprawę przedstawiciele American Airlines. Chcąc umilić życie swoim najważniejszym klientom, uruchomili Five Star Service, nowy program, który jeszcze bardziej ułatwi podróż samolotem.
Przylecieć na lot
Jak to brzmi, prawda? Ale tak w rzeczywistości jest. American Airlines, dzięki współpracy ze swoim partnerem – firmą Blade, oferuje transfery helikopterem prosto na lotnisko.
Nowa usługa jest póki co ograniczona do dwóch amerykańskich lotnisk – Los Angeles (LAX) i Nowy Jork (JFK). Po wylądowaniu na lotnisku klienci zostaną przewiezieni do Flagship First Check-in samochodem marki Cadillac, by po przejściu szybkiej kontroli bezpieczeństwa, resztę czasu w oczekiwaniu na lot spędzić w Admirals Club, Flagship Lounge lub Flagship First Dining.
Usługa jest także oferowana klientom przylatującym do LAX czy JFK.
7 minut zamiast półtorej godziny
Rob Wiesenthal, założyciel i CEO Blade powiedział, że największą bolączką osób udających się na lotnisko są korki. Dzięki podróży helikopterem, półtoragodzinna podróż zajmie teraz od 5 do 7 minut. Podobno czas to pieniądz, prawda?
Helikopterem na lotnisko w Polsce
W Polsce tego typu usługi nie są jeszcze oferowane na szeroką, komercyjną skalę, ale i transfery helikopterami zaczynają się dopiero rozwijać. Może budowa Centralnego Portu Lotniczego przyczyni się do rozwoju tego typu usług również w Polsce?